Thursday, February 14, 2013

Geluid uit

A short Dutch post for now.

Dit is een aantekening die ik vorig weekend, nog in mijn oude kamer, op papier krabbelde. Gewoon, om je een beetje het idee te geven hoe het er hier soms aan toe gaat.


Een eindeloos autoalarm

Zo monotoon

Wegvallend in de ruis van het bestaan

Door de hal rennende met hormonen overspoelde studenten

Gillend, lallend en met aangeschoten grootspraak

Russisch gebrabbel vanuit de rokersruimte

Isolatie onbekend

Mijn bed bedekt met een sprei van onzichtbare dooddoeners

Dan gaat het brandalarm

Een doorsnee zaterdagavond in een studentenflat

Zuipen en feestvieren, de essentie mij nog immer onbekend

Soms zou ik willen de schakelaar des geluids om te kunnen zetten

Gelukkig was het loos alarm

De flat staat nog overeind

Daarnaast de nog immer om aandacht piepende auto

Tijd om de verhuisdozen overhoop te halen

Oordopjes

Dag Russen, ik ga slapen

No comments:

Post a Comment