Thursday, December 9, 2010

Tweede fotoshoot

Twee weken geleden had ik een afspraak met Katrina, een getalenteerde Letse fotografe. We kennen elkaar sinds april dit jaar, toen ze me op straat ontdekte als model. Ze had wat nieuwe ideetjes en wilde me graag weer als model gebruiken. Prima! Het was een lange dag. Ik stond van 14.00 uur 's middags tot 19.00 uur 's avonds voor de camera. Ik genoot van de vele soorten make-up die Katrina bij me aanbracht. We begonnen met wit; gelukkig is dat niet al te moeilijk met mijn huid en haar. Even later kreeg ik voor een paar minuten opvallende bordeauxrode lippen. Daarna was het tijd voor een ruige look met een dikke laag witte oogschaduw en een messy zachtroze lippenstift met glinsterende suikerachtige pareltjes. We sloten de sessie af met gitzwarte smokey eyes. Het was erg fijn om met Katrina samen te werken. We hebben zelfs al plannen om een fotoshoot in de sneeuw te houden. Oh wat zal dat koud worden!

Bij deze wil ik jullie ook meteen verwijzen naar Katrina haar blog. Ze heeft een klein verhaaltje geschreven over hoe ze mij vond na een lange zoektocht naar een "wit" model.

http://fisherkatrina.livejournal.com/7769.html