Tuesday, September 22, 2009

Snapshots!

Vanochtend ben ik druk bezig geweest om mijn één na laatste essay van deze maand af te schrijven. Omdat ik zo ongelooflijk driftig aan het typen ben geweest vond ik het vanmiddag tijd voor een welverdiend uitstapje. Ik ben buiten de grenzen van de oude binnenstad geweest, en wat ik daar toch allemaal voor gebouwen aantrof; prachtig! Helaas was het gebouw dat op de voorkant van alle Jugendstilbrochures staat compleet ingepakt, dus daar kom ik een andere keer nog wel voor terug. Na een berg foto's genomen te hebben heb ik een grote onweg terug naar huis gemaakt. Al lopend door een mooi uitgestrekt park merkte ik dat de herfst nu toch echt in aantocht is. De bladeren vallen alweer van de bomen en de geur deed me denken aan de jaarlijks terugkerende onbezorgde zondagmiddagen tijdens welke ik samen met mijn moeder naar de grote kastanjeboom in Zuidbarge fietste om een tas vol knalrode kastanjes te scoren, om er daarna een paar mooie spinnenwebben van te freubelen, onder het genot van een lekker kopje thee en de eerste zak pepernoten van dat jaar.
































No comments:

Post a Comment