Sunday, August 30, 2009

Laatste vrije dag

Het is wel weer eens tijd voor een berichtje… De dagen zijn omgevlogen en morgen moet ik dan toch echt weer naar school. Gisteren is Mathias vertrokken naar Liepaja, waar hij de komende maanden zal studeren. Ik ben benieuwd wie mijn nieuwe overbuur wordt. Gisteravond zijn we met een aantal studenten naar de bioscoop geweest om “Inglourious Basterds” te kijken. De film was af en toe behoorlijk gruwelijk, maar al met al wel heel goed! De ondertiteling was in Russisch en Lets, en de film zelf was een mix van Engels, Frans en Duits. Ben ik even blij dat dat voor mij geen probleem was!

Nou, ik ben echt ontzettend moe door al die lange avonden, dus ik duik nog even mijn bedje in. Vanavond gaan we hier schnitzels eten, hmm!

No comments:

Post a Comment